Trudno jest zarządzać budynkiem lub osiedlem mieszkaniowym bez odpowiedniego, profesjonalnego przygotowania, gdyż niezbędne jest tu opanowanie bardzo szerokiego zakresu wiedzy z dziedzin takich jak chociażby budownictwo, ekonomia, prawo czy finanse.
Doskonałym rozwiązaniem jest więc skorzystanie z usług profesjonalnego zarządcy dzięki któremu, właściciele mieszkań mogą całkowicie uwolnić się od czasochłonnych obowiązków związanych z zarządzaniem swoją nieruchomością, a jednocześnie otrzymują pewność, że ich budynek jest pod właściwą opieką, dzięki której będzie utrzymywany w doskonałej kondycji.
Firma AKCES Obsługa Nieruchomości zajmuje się profesjonalnym zarządzaniem budynkami i osiedlami wielorodzinnymi, zapewniając usługi o najwyższym standardzie, oparte na sumienności, rzetelności i sprawności działania. Działamy w oparciu o profesjonalnie przygotowane przez naszą firmę biznesplany zarządzania nieruchomością.
Plan zarządzania nieruchomością to zbiór dokumentów, które określają:
Zasadą naszej pracy jest zapewnienie mieszkańcom zarządzanej nieruchomości maksymalnego komfortu i właściwej organizacji pracy wszystkich niezbędnych służb, przy jednoczesnym stałym dążeniu do minimalizacji kosztów utrzymania obiektu. Mając na uwadze najwyższy poziom oferowanej przez nas obsługi oraz dążąc do maksymalnego usatysfakcjonowania mieszkańców zarządzanego obiektu, bardzo starannie weryfikujemy wszystkie firmy, pragnące dostarczać Wspólnocie swe usługi w zakresie sprzątania, konserwacji, dozoru itp. Wiemy, że tylko najlepsze z nich będą w stanie zapewnić i utrzymać właściwe standardy działania, niezbędne dla zapewnienia komfortu, satysfakcji i bezpieczeństwa mieszkańcom. Jesteśmy przekonani, że tylko w takim przypadku możliwe jest osiągnięcie sprawnego działania, cechującego się dobrą znajomością wszystkich mieszkańców i ich potrzeb, wnikliwą wiedzą na temat zarządzanej nieruchomości i jej rozwiązań technicznych oraz szybkością podejmowania decyzji.
Dzięki kompetencji i sprawności naszego działania oraz konkurencyjnym cenom, oferta firmy AKCES zapewni nieruchomości znakomity wygląd i stan techniczny, zaś mieszkańcom komfortowe warunki i niskie koszty.
OGŁOSZENIE !
Z uwagi na sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się zakażeń koronawirusem (COVID -19) oraz koniecznością zminimalizowania ryzyka i kontaktu z potencjalnie chorymi osobami, Zarząd Spółki Akces- Obsługa Nieruchomości zwraca się z prośbą o ograniczenie do minimum bezpośredniego kontaktu z pracownikami Spółki.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę na ocenę zdarzenia, zwłaszcza pod kątem natychmiastowej interwencji pracowników Spółki w zakresie awarii. W przypadku zdarzeń, które nie wymagają obecności pracowników, a mogą zostać rozwiązane we własnym zakresie bądź odłożone na późniejszy okres, zaleca się wykorzystywanie kontaktów telefonicznych bez konieczności osobistego załatwienia sprawy w siedzibach administracji Spółki.
AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o. zajmuje się w chwili obecnej zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami, a także pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Naszym celem jest dobrze i rzetelnie wykonana usługa, niosąca satysfakcję naszym klientom i nam.
Staramy się wsłuchać w głos naszych klientów i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Zaangażowanie w realizację naszych działań gwarantuje młoda, prężna i profesjonalna załoga. W swoich szeregach posiadamy fachowców różnych specjalności. Zatrudniamy między innymi 9 licencjonowanych zarządców nieruchomości, osoby z licencją pośrednika w obrocie nieruchomościami, 11 osób z wyższym wykształceniem ekonomicznym w tym licencjonowane księgowe, a także 3 osoby z uprawnieniami budowlanymi. Nasi zarządcy posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rodzajowo zróżnicowanych nieruchomości.
Kadra firmy AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o. stale wzbogaca swą wiedzę poprzez udziałw różnego rodzaju kursach, konferencjach i sympozjach. Aby wykonywane przez nas usługi były komplementarne i wysokiej jakości stale współpracujemy ze sprawdzonymi, rzetelnymi firmami gwarantującymi właściwą techniczną obsługę nieruchomości, utrzymanie jej i otoczenia w należytym porządku oraz z kancelarią prawną rozstrzygającą wszelkie niejasności prawne. Zabezpieczamy stały, 24–godzinny dyżur awaryjny służący pomocą w nagłych sytuacjach. Wspomagamy Właścicieli zarządzanych zasobów w organizowaniu przetargów, wyborze wykonawców, nadzorowaniu prowadzonych w nieruchomościach robót remontowych.
W chwili obecnej wszystkie nasze Administracje i Punkty Obsługi Klienta oraz Centrala są w pełni wyposażone w odpowiedni sprzęt oraz wykorzystują profesjonalne oprogramowanie pozwalające nam szybciej, sprawniej, efektywniej i bardziej kompleksowo reagować na potrzeby naszych klientów. Mimo wielu obsługiwanych podmiotów każdy nasz klient traktowany jest indywidualnie, a oferta jest dostosowana do jego potrzeb i wymagań.
Reasumując jesteśmy:
Dla pełnego poczucia bezpieczeństwa klientów oraz rzetelnego wykonania naszych usług, firma AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 1.000.000,00zł niezależnieod obowiązkowego ubezpieczenia posiadanego przez każdego zatrudnionego przez nas Zarządcę. Jesteśmy także przekonani, iż cena naszych usług jest i będzie konkurencyjna do innych ofert. Jest ona kalkulowana indywidualnie, w zależności od oczekiwań klienta.
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasza oferta gwarantuje Ci bezpieczeństwo, dobrą jakość
i rzetelność za rozsądną cenę.
NIERUCHOMOŚCI • ADMINISTRACJA • OBSŁUGA • WYCENA • POŚREDNICTWO
© AKCES Obsługa Nieruchomości sp. z o.o.