AKCES - Obsługa Nieruchomości sp. z o.o. oferuje usługi profesjonalnej wyceny i pośrednictwa nieruchmości.
Tutaj znajdą Państwo pliki do pobrania: regulaminy, specyfikacje, wzory umów itp. itd.
Prosimy o kliknięcie na nazwę pliku w celu jego pobrania.
Trudno jest zarządzać budynkiem lub osiedlem mieszkaniowym bez odpowiedniego, profesjonalnego przygotowania, gdyż niezbędne jest tu opanowanie bardzo szerokiego zakresu wiedzy z dziedzin takich jak chociażby budownictwo, ekonomia, prawo czy finanse.
Doskonałym rozwiązaniem jest więc skorzystanie z usług profesjonalnego zarządcy dzięki któremu, właściciele mieszkań mogą całkowicie uwolnić się od czasochłonnych obowiązków związanych z zarządzaniem swoją nieruchomością, a jednocześnie otrzymują pewność, że ich budynek jest pod właściwą opieką, dzięki której będzie utrzymywany w doskonałej kondycji.
Firma AKCES Obsługa Nieruchomości zajmuje się profesjonalnym zarządzaniem budynkami i osiedlami wielorodzinnymi, zapewniając usługi o najwyższym standardzie, oparte na sumienności, rzetelności i sprawności działania. Działamy w oparciu o profesjonalnie przygotowane przez naszą firmę biznesplany zarządzania nieruchomością.
Plan zarządzania nieruchomością to zbiór dokumentów, które określają:
Zasadą naszej pracy jest zapewnienie mieszkańcom zarządzanej nieruchomości maksymalnego komfortu i właściwej organizacji pracy wszystkich niezbędnych służb, przy jednoczesnym stałym dążeniu do minimalizacji kosztów utrzymania obiektu. Mając na uwadze najwyższy poziom oferowanej przez nas obsługi oraz dążąc do maksymalnego usatysfakcjonowania mieszkańców zarządzanego obiektu, bardzo starannie weryfikujemy wszystkie firmy, pragnące dostarczać Wspólnocie swe usługi w zakresie sprzątania, konserwacji, dozoru itp. Wiemy, że tylko najlepsze z nich będą w stanie zapewnić i utrzymać właściwe standardy działania, niezbędne dla zapewnienia komfortu, satysfakcji i bezpieczeństwa mieszkańcom. Jesteśmy przekonani, że tylko w takim przypadku możliwe jest osiągnięcie sprawnego działania, cechującego się dobrą znajomością wszystkich mieszkańców i ich potrzeb, wnikliwą wiedzą na temat zarządzanej nieruchomości i jej rozwiązań technicznych oraz szybkością podejmowania decyzji.
Dzięki kompetencji i sprawności naszego działania oraz konkurencyjnym cenom, oferta firmy AKCES zapewni nieruchomości znakomity wygląd i stan techniczny, zaś mieszkańcom komfortowe warunki i niskie koszty.
Administrowanie Nieruchomościami Mieszkaniowymi
Alternatywnym rozwiązaniem dla zatrudnienia profesjonalnej firmy zewnętrznej jest samodzielne zarządzanie nieruchomością wspólną. Część właścicieli oraz wspólnot mieszkaniowych decyduje się na takie właśnie rozwiązanie. To właśnie z myślą o nich stworzyliśmy naszą ofertę w zakresie administrowania budynkami mieszkalnymi i osiedlami. Skomponowaliśmy ją w taki sposób, aby z jednej strony mogła ona stanowić wymierne wsparcie merytoryczne dla zarządów właścicielskich, z drugiej zaś, by realizowała funkcje bieżącej obsługi administracyjnej nieruchomości i jej mieszkańców.
Do zakresu naszych obowiązków zaliczają się w takim przypadku tak istotne kwestie jak chociażby stały nadzór nad jakością realizacji umów zawartych z firmami obsługującymi nieruchomość, organizacja i prowadzenie biura administracji budynku wszelkie rozliczenia finansowe z właścicielami mieszkań, prowadzenie pełnej obsługi księgowej właściciela i wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie okresowych sprawozdań finansowych, przygotowywanie i korygowanie planów gospodarczych, prowadzenie dokumentacji technicznej budynku oraz szybka reakcja i nadzór nad usuwaniem zaistniałych awarii.
W przypadku nowo tworzących się wspólnot, które obejmują w swoje władanie budynki przejmowane od dewelopera, oferujemy dodatkowe rozszerzenie zakresu realizowanych przez nas czynności. Zaliczyć do nich można przede wszystkim pomoc w zorganizowaniu wspólnoty (uzyskanie numerów Regon oraz NIP, uzyskanie zwolnienia z podatku VAT, otwarcie rachunków bankowych itp.), przejęcie dokumentacji technicznej nieruchomości od dotychczasowego zarządcy, pomoc w weryfikacji i wyselekcjonowaniu najlepszych ofert na świadczenie usług w zakresie obsługi nieruchomości (sprzątanie, utrzymanie zieleni, konserwacje hydrauliczne, konserwacje elektryczne, ochrona itd.), a także nadzór nad usuwaniem usterek powykonawczych oraz egzekwowanie warunków rękojmi na budynek, pracujące w nim urządzenia i instalacje.
Jesteśmy przekonani, iż ta wszechstronna i elastyczna oferta wychodzi naprzeciw oczekiwaniom bardzo wielu właścicieli oraz wspólnot mieszkaniowych. Stanowi ona interesującą propozycję zarówno w odniesieniu do doświadczonych, działających od lat zarządów właścicielskich, jak też w przypadku nowo powstających wspólnot, które dopiero wyłaniają pierwsze składy swych zarządów. Zarówno w jednym jak i drugim przypadku możemy zagwarantować bardzo wysoki poziom merytoryczny i profesjonalny naszych usług oraz najwyższy standard obsługi mieszkańców.
Administrowanie Nieruchomościami Komercyjnymi
Powierzenie naszej firmie administrowanie nieruchomości komercyjnych ogranicza do minimum niedogodności i maksymalnie zwiększa zyski osiągane przez instytucjonalnych i indywidualnych właścicieli nieruchomości. Zespół licencjonowanych zarządców i specjaliści ds. prawnych współpracują ze sobą po to, by uwolnić właściciela od uciążliwych problemów, jakie stwarza administrowanie nieruchomością.
AKCES dba o wszelkie kwestie związane z administrowaniem nieruchomością, w tym o pobieranie czynszów, rozdzielanie opłat za usługi i/lub media, zawieranie umów najmu bądź oraz nadzór nad naprawami i pracami remontowymi. Ponadto możemy pomóc właścicielom zwiększać rentowność posiadanych nieruchomości poprzez ustalanie obszarów wymagających usprawnień, restrukturyzacji najmów, a także renegocjowanie umów i tworzenie skutecznych programów rozwoju.
OGŁOSZENIE !
Z uwagi na sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się zakażeń koronawirusem (COVID -19) oraz koniecznością zminimalizowania ryzyka i kontaktu z potencjalnie chorymi osobami, Zarząd Spółki Akces- Obsługa Nieruchomości zwraca się z prośbą o ograniczenie do minimum bezpośredniego kontaktu z pracownikami Spółki.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę na ocenę zdarzenia, zwłaszcza pod kątem natychmiastowej interwencji pracowników Spółki w zakresie awarii. W przypadku zdarzeń, które nie wymagają obecności pracowników, a mogą zostać rozwiązane we własnym zakresie bądź odłożone na późniejszy okres, zaleca się wykorzystywanie kontaktów telefonicznych bez konieczności osobistego załatwienia sprawy w siedzibach administracji Spółki.
AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o. zajmuje się w chwili obecnej zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami, a także pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Naszym celem jest dobrze i rzetelnie wykonana usługa, niosąca satysfakcję naszym klientom i nam.
Staramy się wsłuchać w głos naszych klientów i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Zaangażowanie w realizację naszych działań gwarantuje młoda, prężna i profesjonalna załoga. W swoich szeregach posiadamy fachowców różnych specjalności. Zatrudniamy między innymi 9 licencjonowanych zarządców nieruchomości, osoby z licencją pośrednika w obrocie nieruchomościami, 11 osób z wyższym wykształceniem ekonomicznym w tym licencjonowane księgowe, a także 3 osoby z uprawnieniami budowlanymi. Nasi zarządcy posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rodzajowo zróżnicowanych nieruchomości.
Kadra firmy AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o. stale wzbogaca swą wiedzę poprzez udziałw różnego rodzaju kursach, konferencjach i sympozjach. Aby wykonywane przez nas usługi były komplementarne i wysokiej jakości stale współpracujemy ze sprawdzonymi, rzetelnymi firmami gwarantującymi właściwą techniczną obsługę nieruchomości, utrzymanie jej i otoczenia w należytym porządku oraz z kancelarią prawną rozstrzygającą wszelkie niejasności prawne. Zabezpieczamy stały, 24–godzinny dyżur awaryjny służący pomocą w nagłych sytuacjach. Wspomagamy Właścicieli zarządzanych zasobów w organizowaniu przetargów, wyborze wykonawców, nadzorowaniu prowadzonych w nieruchomościach robót remontowych.
W chwili obecnej wszystkie nasze Administracje i Punkty Obsługi Klienta oraz Centrala są w pełni wyposażone w odpowiedni sprzęt oraz wykorzystują profesjonalne oprogramowanie pozwalające nam szybciej, sprawniej, efektywniej i bardziej kompleksowo reagować na potrzeby naszych klientów. Mimo wielu obsługiwanych podmiotów każdy nasz klient traktowany jest indywidualnie, a oferta jest dostosowana do jego potrzeb i wymagań.
Reasumując jesteśmy:
Dla pełnego poczucia bezpieczeństwa klientów oraz rzetelnego wykonania naszych usług, firma AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 1.000.000,00zł niezależnieod obowiązkowego ubezpieczenia posiadanego przez każdego zatrudnionego przez nas Zarządcę. Jesteśmy także przekonani, iż cena naszych usług jest i będzie konkurencyjna do innych ofert. Jest ona kalkulowana indywidualnie, w zależności od oczekiwań klienta.
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasza oferta gwarantuje Ci bezpieczeństwo, dobrą jakość
i rzetelność za rozsądną cenę.
NIERUCHOMOŚCI • ADMINISTRACJA • OBSŁUGA • WYCENA • POŚREDNICTWO
© AKCES Obsługa Nieruchomości sp. z o.o.