OGŁOSZENIE !
Z uwagi na sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się zakażeń koronawirusem (COVID -19) oraz koniecznością zminimalizowania ryzyka i kontaktu z potencjalnie chorymi osobami, Zarząd Spółki Akces- Obsługa Nieruchomości zwraca się z prośbą o ograniczenie do minimum bezpośredniego kontaktu z pracownikami Spółki.
Prosimy zwrócić szczególną uwagę na ocenę zdarzenia, zwłaszcza pod kątem natychmiastowej interwencji pracowników Spółki w zakresie awarii. W przypadku zdarzeń, które nie wymagają obecności pracowników, a mogą zostać rozwiązane we własnym zakresie bądź odłożone na późniejszy okres, zaleca się wykorzystywanie kontaktów telefonicznych bez konieczności osobistego załatwienia sprawy w siedzibach administracji Spółki.
AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o. zajmuje się w chwili obecnej zarządzaniem i administrowaniem nieruchomościami, a także pośrednictwem w obrocie nieruchomościami. Naszym celem jest dobrze i rzetelnie wykonana usługa, niosąca satysfakcję naszym klientom i nam.
Staramy się wsłuchać w głos naszych klientów i wychodzić naprzeciw ich oczekiwaniom. Zaangażowanie w realizację naszych działań gwarantuje młoda, prężna i profesjonalna załoga. W swoich szeregach posiadamy fachowców różnych specjalności. Zatrudniamy między innymi 9 licencjonowanych zarządców nieruchomości, osoby z licencją pośrednika w obrocie nieruchomościami, 11 osób z wyższym wykształceniem ekonomicznym w tym licencjonowane księgowe, a także 3 osoby z uprawnieniami budowlanymi. Nasi zarządcy posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu rodzajowo zróżnicowanych nieruchomości.
Kadra firmy AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o. stale wzbogaca swą wiedzę poprzez udziałw różnego rodzaju kursach, konferencjach i sympozjach. Aby wykonywane przez nas usługi były komplementarne i wysokiej jakości stale współpracujemy ze sprawdzonymi, rzetelnymi firmami gwarantującymi właściwą techniczną obsługę nieruchomości, utrzymanie jej i otoczenia w należytym porządku oraz z kancelarią prawną rozstrzygającą wszelkie niejasności prawne. Zabezpieczamy stały, 24–godzinny dyżur awaryjny służący pomocą w nagłych sytuacjach. Wspomagamy Właścicieli zarządzanych zasobów w organizowaniu przetargów, wyborze wykonawców, nadzorowaniu prowadzonych w nieruchomościach robót remontowych.
W chwili obecnej wszystkie nasze Administracje i Punkty Obsługi Klienta oraz Centrala są w pełni wyposażone w odpowiedni sprzęt oraz wykorzystują profesjonalne oprogramowanie pozwalające nam szybciej, sprawniej, efektywniej i bardziej kompleksowo reagować na potrzeby naszych klientów. Mimo wielu obsługiwanych podmiotów każdy nasz klient traktowany jest indywidualnie, a oferta jest dostosowana do jego potrzeb i wymagań.
Reasumując jesteśmy:
Dla pełnego poczucia bezpieczeństwa klientów oraz rzetelnego wykonania naszych usług, firma AKCES - Obsługa Nieruchomości Sp. z o.o jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 1.000.000,00zł niezależnieod obowiązkowego ubezpieczenia posiadanego przez każdego zatrudnionego przez nas Zarządcę. Jesteśmy także przekonani, iż cena naszych usług jest i będzie konkurencyjna do innych ofert. Jest ona kalkulowana indywidualnie, w zależności od oczekiwań klienta.
Zapraszamy do kontaktu z nami. Nasza oferta gwarantuje Ci bezpieczeństwo, dobrą jakość
i rzetelność za rozsądną cenę.
NIERUCHOMOŚCI • ADMINISTRACJA • OBSŁUGA • WYCENA • POŚREDNICTWO
© AKCES Obsługa Nieruchomości sp. z o.o.